2015. június 13., szombat

3.Fejezet : Szív




3.Fejezet


Szív



Riadtan ébredtem, a napsütötte szobámban. A szekrény felé néztem, és nem akartam elhinni, ami tegnap történt. Lementem a konyhába ahol anya TV-t nézett és közben sütit majszolt.
- Oh, hát felkeltél. Ma négyre megyünk a pszichiáterhez. – Mondta ezt a lehető legnyugodtabb hangján, és úgy mintha csak bevásárolni mennénk. Úgy látszik teljesen lenyugodott a tegnapi dolog után.
Az idő egyre borúsabb lett, és elkezdett szakadni az eső. Persze anyut ez sem tántorítottam el a tervétől. Elhatározta magát, hogy ideje lépést tenni a gyógyulásom felé.
- Gyerünk már! Nyomás a kocsiba! – Erősködött, és végül beadtam a derekam.

Az út során az ablakot fürkésztem. Figyeltem, ahogy a vízcseppek leperegnek, bámultam miközben a fülhallgató a fülemben volt. Amikor csak egyszer egy sötét alakot láttam az autópálya szélén. Miközben az autó sebesen ment az alak újra és újra felbukkant mellettünk. Aztán mikor eltűnt anya felé fordultam, aki kitátott szájjal, óriás vérben úszó szemekkel támadt a nyakamra.
A másik pillanatban kissé zihálva kinyitottam a szemem.
- Már megint rosszat álmodtál? – Kérdezte anya.
- Semmiség. – Nem akartam elmondani neki, mert úgy hittem örültnek nézze. Ezek a víziók egyre sűrűbbek, és rémisztőbbek voltak. Most már biztos voltam benne, hogy ezen a pszichiáter nem tud segíteni, de nem szóltam. Inkább hallgattam és megpróbáltam úgy tenni, mintha érdekelne és elhinném hogy segíteni fog.

- Meg is érkeztünk fiam. Vedd elő a jobbik modorod. – Mondta, majd az eső miatt rohanva siettünk a rendelőbe. Odabent egy recepciós fogadott minket, aki megkért várjunk egy kis időt, így leültünk a recepciós pult előtt álló hosszú kanapéra. A váró fala tele volt oklevelekkel, képekkel híres emberekről, akik egy kopasz félszemű fickóval pózoltak együtt. Az ajtó kinyílt és kijött a képen szereplő kopasz férfi.
- Kellemes délutáni esős napot kívánok. A nevem Dr. Edgard. Ön bizonyárra Mrs. Marina, a fia pedig Dave. – Mondta Dr. Edgard majd betessékelt engem a szóbájába. Anyuval egy utolsó pillantást vetettünk, és egy jó nagyot kacsintott rám. A fal tele volt itt is oklevelekkel és képekkel. Az asztala rendezett, a szoba hangulata nyugodt volt. Leültem a kanapéra, és velem szemben Dr. Edgard ült le az asztalánál.
- Szóval rémálmaid vannak?  - Kérdezte, mire én felkaptam a fejem és olyan őszintén válaszoltam, mint még soha.
- Nem rémálmok, inkább látomások és víziók, amiket ébren is észlelek, de van amikor alszom és nem is tudok róla, hogy álmodom. – A Doktor valami lapok között kutatót majd kivett egyet. Rá firkantott egy két dolgot majd megkérdezte:
- El tudnád nekem mondani pontosan, hogy mik történnek ezekben a látomásokban? – Ledermedtem. Meséljem el a szörnyű helyeket, és alakokat? Mit tehettem volna, már napok óta bennem van és fel emészt egyszerűen megkönnyebbülten mondtam el neki mindent. A gimis folyosótól a kocsiban lévő incidensig. A doki rezzenéstelen arccal hallgatott majd így szólt:
- Antidepresszánst kell szedned. Az majd segíteni fog. Köszönöm hogy elmondtad a történeted. Most csak annyit kérek, hogy lassan dőlj le a hátsó kanapéra. -  A szóba hátulján egy fogorvosi székre hasonlító kanapészerű ágy állt. A fejemet neki döntve csodás kényelem járta át testem, míg akkor is ha ez elég rémisztő ágyikó volt. A doktor oda jött hozzám és megvizsgált. Fénnyel pásztázta a szemeimet. Háromszor húzta el oda vissza a fényt a szemeimnél, majd a harmadik villanás végén már máshol találtam magam.

A mennyezet ráccsá alakult. A doktor már nem volt felettem. A szoba sötét, a falakon vérfoltok voltak. Felültem a székből és láttam, hogy valaki a sarokban guggol pucéran. Mintha valamit evett volna, így hát felkeltem és oda sétáltam hozzá. Lassan a vállára akartam tenni a kezem, amikor egyszerre csak megfordult. Hiányzó bal szem, és a kopasz fej. Ez nem lehetett más csak a doktor. De nem is ez vonta el a figyelmem, hanem ami a kezében volt. Egy frissen kivett szívet tartott a kezében, amit úgy majszolt akár a focista srác a csokis sütit a kanapénkon. Lassan hátráltam majd mikor neki ütköztem az ágyféleségnek megfordultam és már megint a valós világban találtam magam. A doktor állt mögöttem, és kérdezte meg hogy jól vagyok e, de én csak meredten néztem rá.


Anya megkapta az antidepresszáns receptet, és még vagy fél órát beszélt a dokival. A nap már rég lement, és a hold fénye borította már csak be a tiszta sötét égboltot. Az est sötétjében utaztunk hazafelé. A fényszórók az úton aggasztottak. Ajtók, kilincsek, fényszórók, szekrények és kosza álmok mind veszélyt jelentettek már számomra. Ahogy néztem a fényszórókat egyszerre csak egy óriási dühöt éreztem magamban.
A szemem látását elvesztettem, az elmém, a gondolataim felett már nem én uralkodtam. A hátsó ülésen ülve a két kezemmel előre rontottam anyu torkára. Nem én voltam, valami átvette a hatalmat felettem. Úgy szorítottam anya torkát, hogy már egy szösszenetnyi levegőt sem kapott. Majd egy hirtelen pillanatban karamboloztunk egy fával.

Mindenhol fekete füst, és tűzcsóvák. Kinyitottam a szemem, és elém a csillogós ég tárult. Majd oldalra néztem és megláttam anyát, ahogy a felborult kocsi alján fekszik. Amikor neki mentünk a fának a kocsi felcsapódott rá majd átfordult a másik oldalra anyát felnyomva az üvegre. Meg akart szólalni, de amikor kinyitotta a száját, csak töménytelen mennyiségű vér hagyta el azt, amikor zokogva oda siettem hozzá és megfogtam a kezét. Mélyen a szemébe néztem és ő is. Nem kellet megszólalni, amit mondani akart az az, hogy „Szeretlek”.
- Én is szeretlek. – Mondtam zokogva. Megfogtam a telefonom és azonnal hívtam a mentősöket, akik kiérve azonnal elvittek anyától. Jött a rendőrség, és mentős autók. Pár idegen, akik kiszálltak a kocsikból elővették okos telefonjukat és fotóztak, majd később már egész tömeg jött bámészkodni a szalagok mögül. Fél óra elteltével azonban anyukámat egy fekete zacskóban, egy guruló kocsiban tették be egy mentőautóba. Anya meghalt.


2 megjegyzés:

  1. Szia.:)
    Írtam neked egy megjegyzést még délután a két programom között, és most látom, hogy nem tette közzé, nem tudom mi lehetett a gond..:/
    Hát akkor újra írok, csak ilyenkor utálok megint írni mert nem tudom ugyanazt leírni ami először volt az első gondolatom olvasás után meg ilyenek..:/ (na akkor olvassuk is újra a fejezetet.)
    Szóval, ha az előző részre azt mondtam, hogy csak úgy sodródtam benne, hát akkor ez aztán igazán eseménydús volt, sőőt. Nagyon tetszik, hogy nem beszélsz órákat unalmas és felesleges részletekről meg történésekről, de mindent bemutatsz elég részletesen, anélkül, hogy az túl hosszú lenne.
    Szóval akkor a fejezetről: Az anyukája.. Hát örülök, hogy tett is valamit a fiáért, rögtön tudta, hogy ez nem maradhat így és nem csak elmélkedett azon, hogy tenni kell-e valamit, mint rengeteg szülő teszi - akár a való életben is - hát attól a frász kap el..
    És hát a végén teljesen lesokkoltál, hát ez valami brutális volt.. Először az, hogy megint rájött a srácra ez az egész, aztán, hogy a saját anyját támadta meg.. Na meg hogy ezt nem is csak álmodta. Kicsit megkönnyebbültem - bár ez elég szörnyen hangzik - amiért meghalt a végén, mert valahogy sejtettem is, és örülök, hogy nem a saját fia által halt meg, hanem hogy jött a baleset, nem igazán tudta volna Dave feldolgozni szerintem ha elfajul a helyzet és esetleg miatta hal meg az anyja.. De hát ez így is durva, nem is tudom, mi lesz így, ezek után.. Szerencse, hogy most értem haza és van egy rakat időm tovább olvasnii.:D
    Jó látni, hogy összeszedett vagy, és felépíted a történetet tisztességesen, látszik, hogy foglalkozol vele azon kívül is, hogy írsz és ahelyett, hogy csak összedobnád a részeket rendesen megfelelő időráfordítással is csinálod. Pl hogy bizonyos dolgoktól jön elő ez a valami (nem találok rá jobb szót, mintha megszállná Davet valami..) és bár nem tudom mi az oka ennek, egyre nagyobb késztetést érzek rá, hogy végigolvassam a részeket és esetleg rájöjjek.^^
    A rész amúgy kicsit tényleg durva volt, főleg ez a szív eszegetős téma, bár nekem nagyon nem szimpi ez a pszichiáter, szóval simán el tudom képzelni róla, hogy szabadidejében szíveken csámcsog.. A hideg ráz tőle, pedig semmi rosszat nem csinált eddig..
    Na szóval megyek is tovább olvasni meg kommentelgetni.:)
    Ui: Láttam, hogy kiemeltél egy részletet a megjegyzésemből, nagyon örülök neki, köszönöm szépen! :)
    Üdv: Zsófi. (örülök, ha tetszik, átváltok a normális nevemre, rövidebb leírni, meg jobban szeretem.:) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia : )
      Igen tudom milyen pocsék mikor újra kell fogalmazni. De így is jó érzés volt olvasni.
      Ez a rész igen brutális lett. Nem tudom mi szállt meg, de olyan mintha nem is én írtam volna. A szív evéses résznél a dokit pont a 9.fejezetben tervezem vissza hozni.
      Az anyukának még nagy nagy jelentősége lesz a történetben. Egyenlőre kicsit el van temetve Daveben majd előtör.
      Az okok és a minden elég kusza lesz ahogy majd haladsz, de a végén minden tisztázódik majd. Kb 30-40 fejezetesre tervezem a történetemet.

      Megyek tovább olvasni a jobbnál jobb véleményedet.
      Üdv: Roland

      Törlés